loading...
آسمانی


ونهای مستطیلی در فواصل منظم اطراف سطح منحنی روتور قرار دارند. آبیاری های مکرر رطوبت خاک را در حدی نگه می دارد که بین دو حالت خیلی خشک و خیلی تر نوسان نمی کند و بیشتر قسمت های خاک از هوای کافی برخوردار است. برخی از این نازل ها بسته به نوع طراحی و نیاز باغ، مناسب تر از سایرین خواهند بود. این آب پاش ها، مورد علاقه باغبانان و مناسب گیاهان بوته ای نظیر گوجه فرنگی و بادمجان هستند. اثربخشی این روش در محصولاتی مانند خیار و گوجه فرنگی بیش از ۹۰ درصد است. معمولا این مخزن بیش از ۳۰ لیتر آب میگیرد و فقط برای آبیاری گلدانها برای مواقع بیآبی استفاده میشود . در ضمن گفتنی است که آبیاری بیش از حد برای گیاهانی که به آب کم احتیاج دارند، مضر است و این در حالی است که آبیاری اندک برای گیاهانی که آب زیاد مصرف می کنند، باعث پژمردگی و از بین رفتن آنها می شود. در حالی که ممکن است برخی از نقاط کور و به دور از دسترس در شرایط نرمال از اسپری و تماس مستقیم مواد دور بمانند، پخش به کمک بخار در عمل تمام محیط را پوشش میدهد.

برای آگاهی بیشتر از بسته های معرفی شده با پشتیبانی سایت کشاورزی تماس بگیرید. معرفی ویژگی های پمپ کارواش ایتالیایی با برند اینتر پمپ و قدرت 200 بار . 3- تایمرهای دارای صفحه دیجیتال با عملکرد شیرهای برقی، تایمرهای بعدی که معرفی میکنیم تایمرهای آبیاری هستند که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند، این تایمرها دارای عملکرد شیرهای برقی یا سلونوئید ولوها هستند که اصولا دارای صفحه دیجیتال می باشند. برای کسانی که به دنبال یک روش آبیاری ملایم تر برای باغ یا باغچه هستند، قطره چکان های درون خطی راهی ساده و سریع برای انتشار H2O به شمار می آید. رایزر، به سر آب پاش امکان می دهد تا در ارتفاعی بالاتر از گیاهان قرار بگیرد و این امر، هدایت مسیر اسپری کردن را آسان تر می کند. یک نازل میکرو اسپری را به انتهای رایزر پیچ کنید. گفتنی است که سر آب پاش میکرو اسپری، اغلب از سوپاپ های قابل تنظیم برای کنترل اسپری کردن برخوردار است. 7. توزیع آب بسیار یکنواخت است که توسط خروجی هر نازل کنترل می شود. به هر روشی که آب پخش کن ها را نصب کنید، لازم است بدانید که آنها به 2/1، 1 یا 2 GPH (یا همان گالن در ساعت) قابل تنظیم هستند.

چون در واقع به ندرت پیش می آید که شما در آبیاری باغات، تراس، دیوار و بام سبز به مدت آبیاری کمتر از 1 دقیقه و یا دور آبیاری کمتر از 12 یا 6 ساعت نیاز داشته باشید. در نتیجه بهترین گزینه، استفاده از یک تایمر آبیاری است که در زمان و حجم مشخص آبیاری را انجام دهد. آب پاش های میکرو اسپری، دستگاه های مفیدی به شمار می آیند و بهترین بهره وری را از سیستم های آبیاری قطره ای خانگی کم فشار ارائه می دهند. سیستم آبیاری قطره ای خانگی از شیلنگ ها، نازل ها، آب پاش ها و لوله هایی تشکیل شده و گیاهان را متناسب با نیازشان آبیاری می کند و مانع از افراط و تفریط در این زمینه می شود. اما در سیستم آبیاری قطره ای خانگی به دلیل اینکه آب از آبیاری شهر تامین می شود ؛کاملا تمیز و شفاف است پس نیازی هم به سیستم فیتراسیون نمی باشد. این آب پاش ها، عمدتا در کنار گیاهان بلندتر و نیازمند به آب بیشتر نصب می شوند و روی آبیاری گیاهان با نیاز آب کمتر چندان مانوری ندارند. دستگاه تایمر آبیاری اوربیت که کیفیت قابل قبولی دارد نیز یکی از گزینه های پیش روی شما خواهد بود.

سیستم های آبیاری قطره ای که به تایمر مجهز هستند، به طور خودکار به آبیاری گل ها و گیاهان می پردازند، ضمن اینکه نصب و نگهداری آنها نیز بسیار آسان است. این آب پاش ها، برای آبیاری گیاهان ظریف در گلدان های آویز و یا سبزیجات حساس ایده آل هستند. آب پخش کن ها در طول لوله تعبیه شده اند که این امر به باغبانان امکان می دهد تا شیلنگ را بین گیاهان بچرخانند و بدون تعبیه یک دسته آب پخش کن در شیلنگ اصلی، به آبیاری بپردازند. طول لوله های آب پاش را به اندازه 4/1 موقعیت قرارگیری آب پاش در نظر بگیرید. باغبان باید نمودار گلخانه ای را تهیه کند که اندازه تخت ها را نشان دهد. امروزه استفاده از سیستم یا دستگاه مه پاش در مرغداری گوشتی ، گاوداری ، گلخانه و پرورش قارچ امری ضروری است. 4. آب غیر آشامیدنی بازیافتی را می توان با خیال راحت استفاده کرد. فشار کار کم است، 0.018 مگاپاسکال می تواند کار کند، جریان قطره چکان و فاصله قطره چکان را می توان با توجه به نیازهای کاشت، تجهیزات محصول، از جمله دریچه ها، فیلترها، لوله پلی اتیلن، لوله های آبیاری قطره ای انتخاب کرد. آبیاری قطره ای نوعی آبیاری است که باعث صرفه جویی در مصرف آب و کود می شود و اجازه می دهد آب به آرامی به ریشه بسیاری از گیاهان مختلف چکه کند، چه روی سطح خاک یا مستقیماً روی ناحیه ریشه.

https://abniro.com/irrigation-controller-hunter/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟