loading...
آسمانی


در این صفحه به بررسی شرایط اخذ تابعیت و اقامت قبرس می پردازیم. با احتساب هزینه زندگی در قبرس و کلیه مسائل مربوطه از صفر تا صد. در حال حاضر شرایط اقامت قبرس شمالی و روش های مهاجرت به قبرس به شرح زیر است:

با خرید ملک، مکانی برای زندگی پیدا کنید

مهاجرت برای راه اندازی کسب و کار

مهاجرت از طریق تحصیل در قبرس

اخذ ویزا با دعوتنامه کاری

خرید ملک و مهاجرت به قبرس.

برای کسانی که قصد زندگی در قبرس را دارند، خرید ملک یک راه معقول و مقرون به صرفه برای مهاجرت به قبرس شمالی است. طرح های بسیار متنوعی برای فروش و شرایط پرداخت بسیار آسان وجود دارد که به شما امکان می دهد مصالح ساختمانی خانه خود را انتخاب کنید و تا 84 ماه پرداخت های طولانی مدت بدون بهره داشته باشید.

املاکی از آپارتمان های استودیویی (بدون اتاق خواب) تا ویلاهای ساحلی فوق لوکس با قیمت حداقل یک سوم قیمت سایر کشورهای مدیترانه ای از جمله جاذبه هایی هستند که بسیاری از مردم را از کشورهای اروپای شمالی و کشورهای روسی زبان به خود جذب کرده اند. با خرید ملک در قبرس شمالی. .

اساساً با خرید ملک، هزینه اقامت و اخذ اقامت خانواده در قبرس را پرداخت کرده اید. علاوه بر این، شما یک سرمایه گذاری سودآور انجام داده اید و می توانید شاهد رشد سالانه سرمایه خود با افزایش سالانه قیمت املاک و مستغلات 10 تا 30 درصد در مناطق مختلف قبرس باشید. ضمناً با تبدیل ریال به پوند، برنده اصلی معامله هستید.

املاک و مستغلات در قبرس شمالی euromy به پوند بریتانیا خریداری، فروخته و ثبت می شود و این تضمینی قوی برای محافظت از سرمایه شما به ارز ارزشمند بریتانیا است. اساسا تفاوت اصلی خرید ملک در قبرس و ترکیه یکسان است. زیرا در ترکیه خریدهای شما معمولا به دلار و مدارک ثبت نام به لیر ترکیه می باشد. البته ملک قبرس در مقایسه با ترکیه دارای مزایای بسیار دیگری نیز می باشد که در جدول زیر به آن می پردازیم:

تفاوت قبرس شمالی و ترکیه در خرید ملک

خرید ملک در ترکیه، خرید ملک در قبرس شمالی

خرید دلاری – ثبت اسناد به لیر، خرید – فروش – اجاره و ثبت اسناد به ارز

از فروش ملک به خارجی ها و فروش به مردم یا سازمان های دولتی ترکیه به قیمت دوم به لیر ترکیه به قیمت مصوب مقامات رسمی خودداری کنید. قیمت توافقی بین خریدار و فروشنده است و مدیران در قیمت دخالتی ندارند. و هیچ محدودیتی در تعداد محصولات به ازای هر دارایی برای همه کشورها وجود ندارد (افغانستان - چین - سوریه - برخی از کشورهای آفریقایی و کشورهای جنگ زده مجاز به سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیستند. اسرائیل نیز محدودیت های زیادی دارد).

مجوز فروش پس از حداقل سه سال (فقط املاک تکمیل شده) مجوز فروش چندین بار همچنین برای املاک خریداری شده و ناتمام

اقامت در ملک فقط با مقادیر مشخص شده در ملک بدون توجه به قیمت (البته تعداد تخت ها باید متناسب با اعضای خانواده باشد)

اگر در برخی از مناطق ملک در هر نقطه از قبرس واقع شده باشد، خارجی ها می توانند در آنجا زندگی کنند (توجه داشته باشید که املاک نزدیک به ارتش و امنیتی به خارجی هایی فروخته می شود که اسناد و قرارداد ندارند. اما آنها مشکلی برای اقامت ندارند).

به طور کلی قانون پرداخت آسان وجود ندارد و تا زمانی که کل مبلغ پرداخت نشده است نمی توانید درخواست تسویه حساب کنید و می توانید در مدت ده سال اقساط ملک را پرداخت کنید و حتی پس از تحویل ملک نیز به پرداخت اقساط ادامه دهید. علاوه بر این، می توانید با پرداخت 35 درصد از ملک برای مسکن درخواست دهید (این درصد در قانون جدید 2024 قبرس شمالی بیشتر خواهد بود).

قیمت املاک (به لیر) رشد قابل توجهی ندارد رشد قیمت املاک (به پوند انگلیس) هر سال بین 10 تا 30 درصد متغیر است.

مالیات بین 15 تا 40 درصد، مالیات فقط 5 درصد و فقط یک بار است

خرید اعیان، خرید زمین و اعیان و تقسیم برابر با شهروندان قبرس

کدام افراد با خرید ملک مسکن می گیرند؟

خریدار و زیر مجموعه ها

زیر گروه های خریدار فردی عبارتند از:

• همسر

کودکان زیر هجده سال (به صورت خودکار)

فرزندان مجرد بالای 18 سال باید به طور جداگانه به پلیس مهاجرت مراجعه کنند (دختران بدون محدودیت سنی و پسران تا 25 سال)

• پدر و مادر خریدار

به یاد داشته باشید که تعداد اتاق خواب ها باید برابر با تعداد افراد باشد. بر اساس تجربه ما در سرمایه گذاری املاک، توصیه ما این است که کسانی که به دنبال خانه برای والدین خود هستند، دو ملک جداگانه خریداری کنند.

شما می توانید یک ملک جداگانه (حتی به صورت سوئیت استودیویی، یعنی واحد بدون اتاق) برای اقامت دائم والدین خود بخرید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود تعداد اتاق های خانه خود را افزایش دهید. اقتصادی نیست برای شما.

آیا خواهر و برادر می توانند همزمان در خانه زندگی کنند؟

اگر مجرد باشند (فقط 2 نفر) می توانند بمانند. توجه داشته باشید که تعدادی از افراد می توانند در یک مشارکت شریک باشند اما قوانین اخذ اقامت برای شرکت تضامنی متفاوت است. طبق قانون مهاجرت، اگر هر دو مجرد باشند، تنها یک خانواده (مالک و زیردستان) می توانند از طریق یک ملک یا دو خواهر و برادر زندگی کنند.

چه کسانی می توانند در قبرس شمالی ملک بخرند؟

همه مردم به جز شهروندان سوریه، افغانستان، چین و کشورهای آفریقایی (به جز آفریقای جنوبی و مصر) می توانند در قبرس شمالی خانه بخرند. پس از ارائه پاسپورت معتبر با تاریخ کمتر از یک ماه از کشور خود به پلیس، پلیس قبرس شمالی از طریق اینترپل سوابق کیفری این افراد را رصد می کند و در صورت عدم تقصیر آنها را بررسی می کند. ثبت کنید، آنها می توانند یک سند دریافت کنند.

شایان ذکر است که قوانین جدید سال 2024 در قبرس شمالی نیز سخت گیری های زیادی را برای افراد دارای تابعیت اسرائیل اعمال خواهد کرد.

آیا با خرید ملک می توان اقامت دائم گرفت؟

هر کسی که دارای ملک در قبرس شمالی باشد می تواند برای اقامت اقدام کند. این اقامت برای 3 سال اول سالانه و برای سال های 3 تا 5 2 سال است و از سال پنجم به بعد در صورت داشتن شرایط زیر می توانید اقامت دائم داشته باشید:

• برای اقامت سالانه، دو ساله یا پنج ساله، باید منابع مالی را ارائه دهید (در حال حاضر 20000 دلار برای اموال پیش خرید شده و 15000 دلار در هر سال اقامت). شرط اقامت پنج ساله داشتن دارایی به ارزش بیش از 125000 پوند و ترک قبرس (در 5 سال گذشته) برای بیش از 6 هفته در سال است. اگر می خواهید برای کار به قبرس بروید و قصد زندگی دائمی را ندارید، باید هر سال یا هر دو سال یکبار اقامت خود را تمدید کنید و نمی توانید اجازه اقامت دائم دریافت کنید.

• ارائه آدرس رسمی محل سکونت (قرارداد اجاره برای املاک پیش خرید شده، اثبات ملک خریداری شده).

• معاینات پزشکی که عدم وجود بیماری های عفونی را تایید می کند.

• شناسنامه و سند ازدواج با ترجمه رسمی جهت اخذ اقامت برای زیر مجموعه های مالک.

• گواهی از کشور مبدا با تاریخ کمتر از 1 ماه (اگر محل تولد و اقامت فرد قبل از ورود به قبرس در دو کشور مجزا باشد، باید از هر دو مکان گواهی ترخیص دریافت کند).

آیا پس از اخذ اقامت با خرید ملک اجازه کار داریم؟

بله، هیچ محدودیتی وجود ندارد، اما باید فورا نوع ویزای خود را تغییر دهید (از ویزای مالک ملک به ویزای کار). چون وزارت کار قبرس شمالی روی کار بدون بیمه بسیار حساس است و در صورت عدم تغییر نوع ویزای شما به دلیل بیمه یا جریمه سنگین یا اخراج از کشور.

فراموش نکنید که برای یافتن شغل مناسب در قبرس شمالی باید دو شرط اصلی داشته باشید:

آشنایی با زبان ترکی (انگلیسی سطح دوم)

• تخصص مورد نیاز (مربوط به ساخت و ساز یا گردشگری یا صنایع آموزشی)

مزایای مهاجرت به قبرس شمالی برای خانواده چیست؟

از مراکز بهداشتی عمومی مجهز کمک رایگان دریافت کنید

آموزش رایگان مدارس دولتی

شهریه دانشگاه با تخفیف ویژه (فقط برای کسانی که در دانشگاه زبان ترکی می خوانند).

افتتاح حساب بانکی بین المللی و اخذ مسترکارت و ویزا کارت (کارت های اعتباری و کارت نقدی) با ارزهای معتبر مانند پوند انگلیس، دلار، یورو و لیر ترکیه.

امکان خرید سهام و وام بانکی

راحتی زیاد در فرآیند اخذ ویزای توریستی سایر کشورها

یک کسب و کار راه اندازی کنید و به قبرس شمالی بروید

دولت قبرس شمالی سیاست خود را بر جذب سرمایه خارجی بنا نهاده است. پشتیبانی بسیار خوبی از بنیانگذاران کسب و کار فراهم می کند و گرفتن مجوز کسب و کار و سپس اعطای وام های بلندمدت با نرخ بهره بسیار پایین را آسان می کند و بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر جهان را وادار می کند تا به فکر راه اندازی کسب و کار باشند. در قبرس شمالی

قبرس شمالی کشوری با جمعیت کم و پتانسیل های فراوان است. تعداد قبرسی ها سه برابر دانشجویان بین المللی در این کشور است. بر اساس برآوردها سالانه بیش از 10 میلیون گردشگر از این کشور بازدید می کنند. بنابراین مشاغلی که پاسخگوی نیاز دانشجویان و گردشگران باشد می تواند بازار کار خوبی داشته باشد.

جدا از این دو حوزه، هر کسب و کار مرتبط با صنعت ساختمان، بازار مناسبی برای رشد و توسعه دارد. سرمایه گذاران زیادی به بازار املاک در قبرس شمالی روی آورده اند و ساخت و ساز در این کشور با سرعت و مقیاس بالایی در حال انجام است.

اگر بخواهیم از مشاغلی که آینده خوبی دارند به روزنامه ها بگوییم باید اینگونه بگوییم:

کافه یا رستوران

کپی و کارهای فنی مرتبط با امور دانشجویی

تعمیر موبایل

سلمانی

عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای

دفتر معماری

مهندسی عمران

تولید کابینت و مواد چوبی

تولید سنگ ساختمانی

گرافیک و تبلیغات

چه کسانی می توانند با ثبت شرکت در قبرس اقامت کنند؟

حمایت دولت از سرمایه گذاران در زمینه یافتن محل زندگی نیز اعمال می شود. صاحبان مشاغل در ابتدا ویزای تجاری 2 ساله دریافت می کنند و تمام شرکت های تابعه آنها بدون نیاز به بودجه اقامت دریافت می کنند (یارانه برای همه انواع اقامت یکسان است). صاحبان مشاغل برای به دست آوردن محل زندگی نیازی به ارائه هیچ نوع حمایت مالی ندارند و روند تهیه محل زندگی آنها سریعتر و آسانتر از سایر مکانها برای زندگی است.

آیا با ثبت شرکت اقامت دائم می گیریم؟

خیر، سرمایه گذار پس از گذشت 6 سال و رد شدن بیمه کار در آن مدت می تواند برای اقامت دائم اقدام کند.

مهاجرت به قبرس از طریق تحصیل

شما می توانید ویزای تحصیلی در قبرس شمالی را از دو طریق دریافت کنید:

• ثبت نام در دانشگاه ها

پذیرش در دانشگاهی که دوره های آموزشی کوتاه مدت ارائه می دهد. مدارسی که دوره های زبان را به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی و همچنین دوره های کوتاه مدت مانند مدارس حرفه ای و مدارس حرفه ای ارائه می دهند. مدیریت گردشگری، مدیریت پروژه، دوره های مدیریت بازرگانی و غیره.

دانشجو (چه دانشجو و چه دانشجو) نیازی به تامین منابع مالی ندارد. اما شرکای بالای 18 سال باید توانایی مالی را به دولت نشان دهند. (در حال حاضر 25000 دلار و بالاتر)

دانشجویان و افراد تحت تکفل آنها کلیه ادارات دولتی را رایگان خواهند داشت و مجاز به افتتاح حساب بانکی خواهند بود.

در این صفحه اطلاعات دقیقی در مورد دانشگاه قبرس شمالی داریم.

مزایای اخذ اقامت قبرس شمالی برای تحصیلی در قبرس شمالی 
عدم نیاز به منابع مالی - پرداخت مالیات کمتر - استفاده از خدمات پزشکی رایگان در مراکز درمانی مجهز دانشگاه و سایر موسسات دولتی - امکان اخذ روادید همراه دانشجو، امکان اقامت دائم - الزام به خروج از کشور بلافاصله پس از فارغ التحصیلی

اخذ اقامت قبرس از طریق دعوتنامه کاری

به طور کلی، ویزای پیشنهاد شغلی در اداره مهاجرت قبرس شمالی رایج نیست. با این حال، کارفرما این حق را دارد که اگر متقاضی در خارج از جزیره تخصص داشته باشد و بخواهد آن را در تجارت قبرس خود مشارکت دهد، یک دعوت نامه شغلی برای متقاضی ارسال کند. در این صورت کارفرما در قبال کارمند مسئول است و در صورت ارتکاب جرم، کارفرما کفیل قانونی می شود.

همچنین کارفرما موظف است مبلغی را به نام کارمند خارجی خود در بانک ببندد. تمامی این محدودیت ها برای کارفرمایان در اولویت دادن به کسانی است که ویزای قبرس را دریافت کرده اند و از فیلتر اصلی دولتی (توان مالی و کارت سلامت) عبور کرده اند.

کارفرما موظف است حداقل مبلغی را که وزارت کار تعیین می کند در قالب حقوق و اضافه بر آن حق بیمه ماهانه کارمند را پرداخت کند. در حال حاضر هزینه بیمه برای یک کارمند غیر قبرسی حدود 3000 لیر ترکیه و حقوق اولیه حدود 20000 لیر ترکیه است.

پس از شش سال کار و بیمه در قبرس شمالی می توان برای اقامت دائم اقدام کرد.

ساکن شده و با تمکن مالی به قبرس مهاجرت می کنند

اخذ ویزای کوتاه مدت یک ساله از طریق پول و اجاره خانه راهی برای اخذ اقامت در سال های گذشته بود که در قوانین جدید سال 2024 حذف شد.در این نوع ویزای کوتاه مدت; مبلغ این پول بیش از 25 هزار دلار برآورد شده است.

لازم به ذکر است که به طور کلی مبلغ مورد نیاز برای اخذ فاینانس در بانک قبرس باید در حساب شما در گردش باشد و از زمان اقدام تا زمان اقامت شما (که حدود دو ماه یا بیشتر طول می کشد) در حساب شما می باشد. در دسترس. فردی که منابع مالی دارد می تواند برای زیرمجموعه خود برای ویزای یک ساله اقدام کند و برای آن زیر مجموعه نیازی به پول اضافی نیست. (زیر دسته ها در همه اقامتگاه ها یکسان است).

همه افرادی که از این طریق مسکن دریافت می کنند، مانند سایر انواع مسکن از مزایای دولتی رایگان بهره مند می شوند.

پاسپورت قبرس با سرمایه گذاری

جالب است بدانید که قبرس شمالی پاسپورت را برای پول نمی فروشد. دلیل آن حفظ امنیت بالای این کشور است.

بسیاری از کشورها، از جمله قبرس جنوبی و یونان این کشور در تلاش است تا با فروش شهروندی به خارجی ها با قیمت های بالا، ضعف اقتصادی خود را جبران کند. این امر منجر به هجوم مجرمان ثروتمند شده است که به دنبال هویت های جدید برای پنهان کردن جنایات خود در این کشورها هستند. و برای امنیت این کشورها خطرناک است

قبرس شمالی کشوری امن است. صرف نظر از اندازه سرمایه گذاری در 5 سال اول زندگی، مهاجران را با دقت و با احتیاط اندازه گیری می کند. و پس از حداقل 5 سال ارزیابی، مرحله اول راه را برای دریافت کارت اقامت دائم و مرحله بعدی به پاسپورت باز می کند.

آیا افراد زیر 18 سال می توانند به طور مستقل ویزا و اجازه اقامت دریافت کنند؟

نه! افراد زیر هجده سال تحت هیچ شرایطی نمی توانند ویزای مستقل دریافت کنند. کودکان زیر هجده سال نمی توانند بدون والدین یا قیم قانونی خود وارد قبرس شمالی شوند. علاوه بر این، آنها به تنهایی اقامت دریافت نمی کنند و باید به عنوان بخشی از والدین یا قیم خود به اداره مهاجرت قبرس شمالی معرفی شوند. مدارس قبرس شمالی، دولتی یا غیرانتفاعی، مجاز به پذیرش دانش آموزان خارجی هستند که والدین آنها مقیم قانونی هستند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟