loading...
آسمانی

سطح پوست با سلول های مرده یا لایه شاخی پوشیده شده است. این سلول ها در قسمت بیرونی پوست قرار دارند. وظیفه سلول های مرده محافظت از پوست است و اصولاً این سلول ها مدافع بدن در برابر عوامل مضر خارجی هستند. به طور معمول، بدن تمام کراتینوسیت ها را حذف می کند و آنها را با سلول های جدید یک بار در ماه جایگزین می کند. به همین دلیل این سلول های مرده روی پوست جمع می شوند و درخشندگی و شادابی پوست را کاهش می دهند. خلاص شدن از شر این سلول ها به شما کمک می کند پوستی شفاف داشته باشید.

فیشال یک درمان محبوب برای پوستی سالم و درخشان است. این درمان در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می شود. به عبارت دیگر از لحظه ورود به سالن پوست و مو تا خروج تنها 1 ساعت طول می کشد تا پوست درخشندگی کمتری داشته باشید.

صورت یکی از روش های نوین جوانسازی پوست است که با ابزارهای مختلفی ترکیب شده است. فیشال ها کاملا غیر تهاجمی هستند و به همین دلیل امروزه بسیاری این روش درمانی و زیبایی را بر سایر روش های تهاجمی ترجیح می دهند.

بهترین چیز در مورد این درمان این است که می تواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه یا کومدون ها را در یک جلسه 1 ساعته از بین ببرد. به همین دلیل است که در سراسر جهان به عنوان یک محصول عالی و اثبات شده مراقبت از پوست استفاده می شود.

فواید پوست صورت

شما در یک مرحله به چندین هدف درمانی و مراقبت از پوست دست خواهید یافت.

پاکسازی پوست از آلودگی های محیطی و رادیکال های آزاد

ماساژ صورت باعث ایجاد احساس آرامش و کاهش استرس می شود.

جوانسازی، کاهش چین و چروک، شادابی و درخشندگی پوست

از بین بردن آسیب های پوستی و بهبود گردش خون.

جوش های سرسیاه، لکه های سفید و منافذ باز را از بین می برد

لیفتینگ و سفت کردن پوست

درمان گودی، جوش سرسیاه و تورم زیر چشم

رنگ پوست نرم و یکنواخت

صورت برای کمک به سم زدایی پوست

اقدامات صورت و پاکسازی پوست

قبل از شروع این مراحل، متخصص زیبایی نوع پوست شما را می شناسد، توجه داشته باشید که از شما سوالاتی در مورد رژیم غذایی و سبک زندگی پرسیده خواهد شد. این سوالات ممکن است بر جزئیات رویه های معمول صورت تأثیر بگذارد. سطوح چهره را به ترتیب زیر بررسی می کنیم.

پاکسازی پوست: در این مرحله از پاک کننده های مخصوص متناسب با نوع پوست هر فرد استفاده می شود. پوست به صورت سطحی با پدهای پنبه ای یا اسفنج های مخصوص و شستشوی صورت تمیز می شود. همچنین در این مرحله مشکلات پوستی هر فرد مانند آکنه زیر جلدی، کومدون سیاه، آفتاب سوختگی یا پیری چین و چروک برای مراحل بعدی بررسی می شود.

بخار دادن: این مرحله برای پاکسازی عمیق و لایه برداری سطح پوست طراحی شده است. در طول گرما، منافذ پوست باز می شود و برای درمان های بعدی صورت آماده می شود و همچنین برای ظهور جوش های سیاه تیره و لک های زیر پوستی آماده می شود. گرما در عین حال آرامش خوبی را برای فرد و پوست صورت به ارمغان می آورد.

اطلاعات بیشتر:  آموزش فیشیال پوست صورت تهران فاطمه حبشی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟